Wednesday, June 1, 2011

KENANGAN MENGUSIK JIWA

Rindu memaksa aku menyangimu xdaya kumenahan
segala perasaan ini yg makin gelora
bila pn engkau meyedari ketahuilah aku amat2 merinduimu.....
Trlalu lama engkau  pergi tinggalkn aku.
Pelbagai cara aku lakukan utk menjejakmu namun usahaku gagal...
tiap detik aku hanya brdoa pd ALLAH agar dirimu berada dlm keadaan selamat.
tiada yg tahu apa yg aku pendam selama ini, hati aku sntiasa brdoa agar aku dpertemukn dgnmu 1 hari nnti.
Aku masih ingat segala kata& janji2mu pada ku...
tapi dirimu usah bimbang aku xakan menagih semua itu lg...
yg aku mahu cukuplh aku dpt tahu yg dirimu d'dlm keadaan selamat & sihat sejahtera dgn hidupmu..
Walau pn jauh disudut hati aku ini brtanya...Apakah slahku dperlakukan begini, dtinggalkn tnpa kata.

 Walau beribu tahun aku tidak brtemu dgnmu namun WAJAHMU XPERNAH AKU LUPAKAN
Aku tahu aku rindu....tp apa daya aku utk semua itu...
Segalany tetap trsimpan dlm 'DIARY HATIKU'

No comments:

Post a Comment