Wednesday, November 3, 2010

Tentang aku

  • Aku....Ruslizawati binti Mohd Tahir.....
  • Asal kelahiranku di Merlimau Melaka Bandaraya Bersejarah.....
  • Anak t'akhir dari 5 beradik...
  • Datang dari keluarga yang sederhana tapi bahagia......
  • Biasalah anak bongsu, mestilah dikatakan tapi aku tahu dimana batasnya manjanya aku ni.
  • Aku dapat kasih sayang dari mak dan abahku dan adk beradikku yang lain dengan secukupnya...
  • Kami semua hidup dengan gembira....
  • Setelah umurku memcecah 23 tahun....sesuatu yang tidak pernah aku bayangkan terjadi pada diriku, pekara itu berlaku dengan begitu cepat padaku...terasa dunia ini gelap seketika, hilang arah aku dibuatnya...bagaikan diriku hilang tempat aku bermanja, hilang segalanya yang milikku.
  • Aku kehilangan orang yang aku sayang yang sentiasa memanjakanku selama nie..aku hilang 'ABAH TERSAYANG'.
  • Walaupan ada lagi keluargaku yang lain menyayangiku tapi aku benar benar terasa kehilangannya.
  • Banyak pekara yang berkaitan dengan 'Abah' tak mampu aku lakukan termasuk makan dan minun.
  • Semenjak itu aku terus bersendiri melayani diriku yang kehilangan 'Abah'.Setahun aku begitu..
  • Sehingga kini aku tak mampu untuk terima hakikat yang aku dah hilang 'Abah'...
  • Sehingga ke hari ini aku masih ridukan 'Abah'...
  • Takkan ada yang mampu ganti 'Abah' dalam hidupku sampai bila-bila.........
  • Tapi aku bernasib baik ada 'Mak' yang sayang pada aku.'Mak' lah tempat aku bermanja, meluah perasaaan..
  • Terima Kasih ALLAH.....kerana memberiku peluang untuk terus bersama mak....
  • I LOVE U ' MAK & ABAH ' .........

No comments:

Post a Comment